luni, februarie 12, 2018

Perdele noi

Îmi place foarte mult să tot schimb perdelele la geamuri, am o pasiune pentru asta şi nici nu trebuie să coste mult o astfel de pasiune! Iarna aceasta am vrut o perdea scurta la sufragerie, care să fie deasupra pervazului, mai ales că tot umblu la geam şi pun tot felul de decoraţiuni pe pervaz.
   
Ca să nu mai pierd timpul cu căutările, am cumpărat un set de perdele gata făcute, mai ieftine, si le-am transformat în perdele şi pentru sufragerie şi pentru bucătărie. Am căutat la mercerie panglică şi dantelă pe care să le pot aplica astfel încât să dau elementul personal de creativitate perdelelor. Sistemul de prindere pe galerie (fără inele) este singurul pe care îl prefer, aşa perdeaua cade cel mai bine şi are un aspect romantic.  
Şi la bucătărie, din părţile rămase, cu model - pe dedesubt sunt puse 2 perdeluţe "de la bunica" (unei prietene), care dau un aspect vesel, rustic şi intim bucătăriei. 
 
..Şi noul abajur pentru veioza din bucătărie, nu foarte reuşit, dar dă o notă caldă şi veselă prin culorile materialului.. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu