duminică, mai 11, 2014

Lenjeria de pat * Linens 


Garantat lenjeria de pat poate să-şi schimbe somnul! Adică să ţi-l facă mai dulce J


Eu am în casă atâta lenjerie de pat încât de-abia îmi încape în dulapuri, motiv pentru care m-am decis să mă opresc: nu mai cumpăr, nu mai fac pentru mine - fac pentru alţii J

 

Nu este niciodată nevoie să folosim un set de lenjerie de pat, putem combina piese în culori şi modele diverse din cele pe care le avem în casă. Spre exemplu, eu am acum perne roz (shabby chic, cu volănaşe), cearceaf lila şi faţa de pilotă galbenă - e o combinaţie superbă, pentru că sunt culori calde şi se potrivesc cu perdeaua care are flori galbene şi roz ca într-un apus de soare. Aşa am avut eu chef de data asta! Dar să vedem din ce ne mai putem inspira - stilul francez, italian, englezesc (celebrele pătrăţele Gingham):

Superbe aceste materiale vaporoase, de vară, care dau un aspect luxuriant camerei

O combinaţie preferată, pentru că am şi eu cuvertură de pat asemănătoare, cu scene englezeşti, gri pe fond crem, la care pot adăuga ce culoare doresc - fie alb, fie galben, bleu, verde.. 

Galbenul este rege în decoraţiunile interioare, după părerea şi după preferinţele mele! Are o luminozitate care oricand îmi dă o stare de bine, de abundenţă, care mă relaxează 


Stilul Shabby Chic la el acasă - "bombonele", cum le numesc eu J

 

 Combinaţii provinciale în culori vesele


Sursa fotografiilor este Pinterest, binenţeles, şi vă invit să vedeţi o mulţime de modele frumoase care inspiră la visare. Până atunci, eu pun în galantar faţa de pernă pe care am făcut-o şi sper să vin cât de curând şi cu alte piese de lenjerie, dar aştept şi comenzi după preferinţele fiecăreia şi dimensiunile dorite. 


ù

Some beautiful styles of linens from Pinterest that will make your dreams sweeter. And a handmade pillow on my shelf.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu